こんばんは、サンクチュアリー本店の中村です。
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話は今年春の、アメリカ ロサンゼルス出張に遡ります。
The story goes back to this spring during my business trip to L.A.
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RCM-449 Z‐1を ロサンゼルスの大型バイクショップに
展示する等、幾つかの業務を行う為の渡米でしたが・・・
The purpose of my visit was supposed to exhibit RCM-449 Z-1 at a large motorcycle shop in L.A., etc.
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ガーディナ市にある RCM USA INCの社屋にて、ある方と
待ち合わせをしておりました。
I met up with a person at RCM USA Inc in Gardena,
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ラスベガス在住の Mr.Diaz氏から、自らが所有されていた
SUZUKI GSX1000S カタナをお預かりし・・・
Kept Mr. Diaz’s SUZUKI GSX1000S KATANA from him, who lives in Las Vegas, and then
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そのまま RCM USAの社屋で、誠太郎が車体を全分解。
Seitaro disassembled the entire body straight out at RCM USA.
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フレームやエンジンなど、RCMを製作する上で必要最低限の
パーツを 日本へと送りました。
Like the frame and engine, I shipped the parts just enough to fabricate into RCM to Japan.
それから およそ3ヵ月後・・・
About 3 months later…
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太平洋を遥々横断し、日本のSANCTUARYへとやって来た
カタナのフレームに・・・
The frame finally got here at SANCTURY in Japan all the way across the Pacific Ocean
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同じくエンジン・・・
as well as the engine.
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飯田を中心に中村も加わり、完成後は誠太郎がロサンゼルスで
組み立てて納車すると言う、非常に手の込んだ企画。
Elaborate project that at first Iida mainly works on it joined by Nakamura and Seitaro will assemble and delivery it in L.A.
シリアルナンバー RCM-500!
Serial number RCM 500!
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相当もの凄いマシンになる計画ですので、これからしばらくの間
ご紹介させて頂きます!
This is going to be a super amazing machine, so we will keep you updated for a while!
To Be Continued





