こんばんは、サンクチュアリー本店の中村です。
話は今年春の、アメリカ ロサンゼルス出張に遡ります。
The story goes back to this spring during my business trip to L.A.
RCM-449 Z‐1を ロサンゼルスの大型バイクショップに
展示する等、幾つかの業務を行う為の渡米でしたが・・・
The purpose of my visit was supposed to exhibit RCM-449 Z-1 at a large motorcycle shop in L.A., etc.
ガーディナ市にある RCM USA INCの社屋にて、ある方と
待ち合わせをしておりました。
I met up with a person at RCM USA Inc in Gardena,
ラスベガス在住の Mr.Diaz氏から、自らが所有されていた
SUZUKI GSX1000S カタナをお預かりし・・・
Kept Mr. Diaz’s SUZUKI GSX1000S KATANA from him, who lives in Las Vegas, and then
そのまま RCM USAの社屋で、誠太郎が車体を全分解。
Seitaro disassembled the entire body straight out at RCM USA.
フレームやエンジンなど、RCMを製作する上で必要最低限の
パーツを 日本へと送りました。
Like the frame and engine, I shipped the parts just enough to fabricate into RCM to Japan.
それから およそ3ヵ月後・・・
About 3 months later…
太平洋を遥々横断し、日本のSANCTUARYへとやって来た
カタナのフレームに・・・
The frame finally got here at SANCTURY in Japan all the way across the Pacific Ocean
同じくエンジン・・・
as well as the engine.
飯田を中心に中村も加わり、完成後は誠太郎がロサンゼルスで
組み立てて納車すると言う、非常に手の込んだ企画。
Elaborate project that at first Iida mainly works on it joined by Nakamura and Seitaro will assemble and delivery it in L.A.
シリアルナンバー RCM-500!
Serial number RCM 500!
相当もの凄いマシンになる計画ですので、これからしばらくの間
ご紹介させて頂きます!
This is going to be a super amazing machine, so we will keep you updated for a while!
To Be Continued